Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Hoe RP je hier?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kezuta Mogusuke
Admin
Kezuta Mogusuke


Aantal berichten : 440
Registratiedatum : 19-01-13
Woonplaats : Inazuma Town

Hoe RP je hier? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe RP je hier?   Hoe RP je hier? Emptyzo jan 20, 2013 4:00 am

Hier even een korte uitleg van hoe je hier te werk moet gaan.

1. Je kiest eerst de locatie uit waar je een RP wilt doen. Als je die wilt op bijvoorbeeld Raimon Jr. High, plaats je daar een topic met een titel. Wil je een 1 x 1(dat de RP alleen gespeeld mag worden in dat topic door jou en een ander persoon)? Zet dat erachter, met de namen van de spelers(die van jou en van jouw tegenspeler).
2. Je typt in verhaaltjes. Het is soms lastig om een groot verhaal te maken, en dat hoeft ook niet persé. Graag wel wat langer dan 2 zinnen. Als dat niet lukt omdat je even geen inspiratie hebt, de volgende tip: Probeer wat er gebeurd dan zo gedetailleerd mogelijk neer te zetten. Zet het character dat je speelt een glas water neer en typ je in: En hij/zij/ik zet een glas water neer. Kun je er ook dit van maken:
Het glas water dat ik in mijn rechterhand heb, zet ik rustig op het bijzettafeltje naast mij neer. Voorzichtig, natuurlijk want anders valt het om.
Dan heb je gelijk al een stukje meer!

3. Probeer wel in de storyline te blijven die je hebt. Gelieve ook niet altijd met bijvoorbeeld een wedstrijd de goal te maken. Geef anderen ook de kans; je bent hier ten slotte niet alleen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inazumaelevenrpg.actieforum.com
 
Hoe RP je hier?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Regels-
Ga naar: